Kliknięcie prawym przyciskiem myszy w wiosce spowoduje otwarcie interfejsu GUI, umożliwiającego graczowi handel z wieśniakiem. Mieszkańcy będą składać oferty w oparciu o ich zawód i karierę, a tylko robią zakupy, na podstawie ich ofert. Różne oferty można wyświetlić, naciskając lewe i prawe przyciski obok wyświetlanej obecnie oferty. Wszystkie oferty dotyczą szmaragdowej waluty, a niektóre elementy odnoszą się do kariery mieszkańców wioski. Trading pozwala na nabycie niezbyt często przedmiotów. Jest to jedyna legalna metoda pozyskiwania butelek o zachwycającym trybie Survival. Interfejs handlowy z 28 papierami dla 1 szmaragdu. Poszczególne zawody są przypisywane do każdego mieszkańca wioski i można je wyświetlić w GUI handlu. Na przykład mieszkańcy wsi o brązowatych kolorach to fletchery, a kowali wędkarskich mogą być zbrojami, kowalami itp. Każdy wieśniak wyrasta z poziomem 1 swojej kariery, licząc od 24 początkowych transakcji odblokowanych (tacy wszyscy pasterze będą spawnowani tylko dwoma wariantami, kupno wełny i sprzedaży nożyczek). Każdy poziom składa się z określonego zestawu ofert handlowych, a poziomy są takie same dla każdej kariery (patrz poniższy wykres). Mogą oni odblokować nowe poziomy, gdy istniejąca oferta jest przedmiotem obrotu. Zauważ, że GUI handlu musi zostać zamknięty zanim wieśniak otworzy nowy poziom. Kiedy to zrobią, otrzymają Regenerację I i zostanę otoczeni fioletowymi i zielonymi cząstkami przez kilka sekund. Każda kariera ma stałą kolejność poziomów i tylko odblokować ograniczoną liczbę ofert. Mieszkańcy będą dezaktywować ofertę, jeśli oferta została wykorzystana kilka razy. Możliwość dezaktywacji ofert jest przypadkowa, ale oferta musi być używana co najmniej 2 razy, zanim będzie mogła zostać deaktywowana. Po 12 zmianach oferty gwarantujemy deaktywację. Prowadzenie innej oferty może znowu aktywować ofertę. Gdy oferta jest wyłączona, w interfejsie handlowym pojawi się czerwony symbol X i ma ten sam efekt cząstek, co utworzenie oferty. Oferta jest gwarantowana do ponownego aktywowania dostępnych opcji (i odblokowania poziomu, jeśli niektóre nie zostały jeszcze odblokowane) po raz pierwszy jest przedmiotem handlu. W kolejnych zawodach będzie to miało tylko 20 szans na to, na handel. Na przykład, jeśli wieśniak rolnika ma handel, który wynosi 8 dyni na 1 szmaragd i kupie 64 dynie, będzie to liczone jako 8 prób z każdą próbą, mając 20 szans na reaktywację handlu ludem. Mieszkańcy wioski rozróżnią między wartościami szkody, więc różne kolory wełny nie mogą zastąpić białej wełny, ponieważ węgiel nie może być wymieniany w miejsce węgla, a narzędzia uszkodzone nie mogą być wymieniane w miejsce narzędzi całkowicie naprawionych. Dane NBT są jednak ignorowane, więc treść pisemnej książki nie ma znaczenia. Pełna lista karier i poziomów jest poniżej: Brązowy Robed VillagerTrading to interakcja między piłkarzem a mieszkańcami. który został dodany do aktualizacji 1.3.1. Wykonuje się to klikając prawym przyciskiem myszy wieśniaka w wersji PC Minecraft. Handel nie jest obecnie dostępny w systemie Windows 10 Edition lub Pocket Edition. Mieszkańcy małych dzieci nie mogą handlować. Jak handlować Wykres dodatnich towarów handlowych. Każdy wieśniak rozpoczyna się pojedynczą opcją na coś na zakupy. Dla celów tego wyjaśnienia będą one określane jako umowy handlowe lub po prostu porozumienia. Każda umowa handlowa może być wykonana kilka razy, zanim wieśniak już nie chce go honorować. Jest to zwykle pięć razy, ale może się różnić. Zakończenie pierwszej umowy handlowej, a następnie zamknięcie okna handlowego lub interfejsu, spowoduje, że wieśniak wejdzie w tryb myślenia i dałby wieśniakowi większą reputację z piłkarzem (reputacja wyjaśniona poniżej). Mieszkańcy wioski mogą mieć do pięciu umów handlowych jednocześnie, chociaż po piątej może zamienić stare z nowymi. Jedynym sposobem na odblokowanie większej liczby umów jest handel z wieśniakiem, co najmniej jedno zawarcie umowy za każdym razem. Po osiągnięciu pięciu porozumień handlowych kontynuowanie transakcji końcowej nadal zresetuje pozostałe umowy, umożliwiając większą wymianę handlową, ale także szansę zastąpienia obecnych umów nowym porozumieniem. Papier handlowy dla szmaragdu, z wieśniakiem. Trading to szybki sposób zarabiania szmaragdów w trybie przetrwania. ponieważ jest to jedyna legalna metoda uzyskiwania szmaragdów, innych niż górnictwo Emerald Ore. W programie The Exploration Update dodano specjalne wieśniaków kartograficznych. Gracze mogą handlować z tymi kartografami, którzy chętnie handlują Mapą Eksploracji. do połączenia szmaragdów i kompasu. W serwerach mulitplayer z wieśniacami z NPC wbudowanymi do wiosek gracze mogą działać jak szaleńcy lub złodzieje, a także zabić graczy, których wierzą, że właśnie sprzedali wieśniaka na szmaragdy. Reputacja mieszkańców Mieszkańcy wioski będą bardziej lubili ten gracz, tym częściej handlowają ze sobą. Jest to użyteczne tylko w jednym celu: aby zatrzymać miasta Iron Golems przed atakiem gracza. Golemy zwykle stają się wrogie, gdy wieśniacy są zły, ponieważ zostały niedawno zaatakowane przez gracza. Alternatywnie, gracz może uciec z wioski i poczekać na chwilę przed powrotem. Wrogi żołnierze Iron Golems w końcu wybaczą graczowi. Handel jest zazwyczaj trudny, chyba że jest zrobiony wewnątrz, podczas gdy Iron Golems są obecni, a wieśniacy gniewają się na gracza. W wersji PS3, czarodziejska broń nie może być przedmiotem handlu z wieśniakiem, tylko bez magii. Usuwa się zakłócenia blokady reklam Wikia jest bezpłatnym miejscem, które zarabia na reklamie. Mamy zmodyfikowane doświadczenie dla widzów przy użyciu adiutantów Wikia jest niedostępna, jeśli dokonałeś dalszych modyfikacji. Usuń regułę niestandardowego blokera reklam i strona zostanie załadowana zgodnie z oczekiwaniami. Znaczenie życia, Wszechświata i Wszystko. Lokalizacja: The Overworld Zarejestrowany: 7112017 Postów: 51 Minecraft: gnat0 Szczegóły użytkownika Cool device. Podoba mi się, jak kompaktowe jest to, że jestem zwykle straszny. Kilka pytań mimo to: 1. W nowych migawkach można wyczyścić gracza z określonej ilości określonego elementu. Po wyjściu z gry 1.8 warto rozważyć aktualizację. 2. Mówisz, że nie możesz używać enderpearl, musisz użyć identyfikatora. Whaaaaa Im się myli. Dlaczego tak jest w 1.6 3. Nie ma numeru 3. Wycofaj rollback do wersji Rollback Cool. Podoba mi się, jak kompaktowe jest to, że jestem zwykle straszny. Kilka pytań mimo to: 1. W nowych migawkach można wyczyścić gracza z określonej ilości określonego elementu. Po wyjściu z gry 1.8 warto rozważyć aktualizację. 2. Mówisz, że nie możesz używać enderpearl, musisz użyć identyfikatora. Whaaaaa Im się myli. Dlaczego tak jest w 1.6 3. Nie ma numeru 3. Tak w nowej aktualizacji dokonam aktualizacji z tego powodu. I dla drugiego pytanie Minecraft 1.7 nie obsługuje elementów nie id w blokach poleceń, o ile wiem. Rollback Prześlij do wersji RollBackTrading jest mechaniką gier, która pozwala graczowi na handel z mieszkańcami NPC. Gracz może albo kupić przedmioty z użyciem szmaragdów lub użyć przedmiotów do kupowania szmaragdów. Kliknij prawym przyciskiem myszy wieśniak, aby otworzyć interfejs handlowy, który ma jedną z większej liczby ofert mieszkańców wioski. Mieszkańcy wsi mają różne zawody, co wpływa na oferowane przez nich oferty. Kowal będzie sprzedawać zbroje, narzędzia i broń, a rolnik sprzeda Ci różne artykuły spożywcze i narzędzia. Ceny mieszkańców pytają, ale nie wszyscy mieszkańcy wioski pobierają te same kwoty za te same rzeczy. Mieszkańcy wsi będą jednak generować nowe oferty, które mogą być tymi samymi produktami w większych lub małych ilościach z inną ceną. Mieszkańcy wioski tylko wygenerują nową ofertę, gdy ostatni przedmiot, który mają w ofercie (najdalej na ostatnim miejscu), został sprzedany raz na zawsze. Mieszkańcy wioski generują tylko nową ofertę, gdy okna handlowe są zamknięte, a przez kilka sekund emitują fioletowe cząstki. Nowo utworzona oferta może stanowić nowy element lub przedmiot, który już sprzedają, co zastąpi starą ofertę. Ta nowa oferta może być gorsza, więc może to potrwać, aby zmusić je do obniżenia ceny tak, jak chcesz. Kowal kupuje: Węgiel: 16-23 na 1 szmaragdowy diament: 4-5 na 1 szmaragdowy Żeliwo: 8-9 na 1 szmaragdowy Złoto: 8-9 na 1 Szmaragdowy Kowal sprzedaje: Diamentowy topór: 1 na szmaragdowe 9-11 diamentów Hoe: 1 na 7 szmaragdów Diamond Pickaxe: 1 na 10-11 szmaragdów Diamond Spade: 1 na 7 szmaragdów Diamond Sword: 1 na 12-13 szmaragdów Iron axe: 1 na szmaragdy 6-7 Iron Hoe: 1 na szmaragdy 4-5 Iron Pickaxe: 1 na 7 - 8 szmaragdów Żelazo Łopata: 1 na szmaragd 4 - 5 Szalunek: 1 na 7-10 szmaragdów Hełm żelazny: 1 na 4-5 szmaragdów Żelazo: 1 na szmaragdy 10-13 Żelazo nóg: 1 na 8 -9 szmaragdów Końcówki żelaza: 1 na 4-5 szmaragdów Kaseta łańcuchowa: 1 na 5-6 szmaragdów Łańcuch na klatce piersiowej: 1 na szmaragd 11-14 Szelki łańcuchowe: 1 na 9-10 szmaragdów Kozaki łańcuchowe: 1 na 5-6 szmaragdów Kaseta diamentowa : 1 na 7 szmaragdów Diamentowa klatka piersiowa: 1 na 16-18 szmaragdów Diamentowe nóżki: 1 na 11-13 szmaragdów Buty diamentowe: 1 na 7 szmaragdów Kupuje rolnik: Sprzedaje rolnik: Kupno bibliotekarzy: Książka: 12-14 za 1 szmaragd Papier: 19 -29 dla 1 szmaragdu Książka z napisem: 1 za 1 eme rald Złoto wlewków: 8-9 za 1 szmaragdową Bibliotekę sprzedaje: Kapłan kupuje: Złoto: 8-9 za 1 Szmaragdowy Priest sprzedaje: Kapłan będzie także oczarować miecze żelazne i diamentowe, topory, kilofy i klatki piersiowe dla 2-4 szmaragdów na pozycja. Butcher kupuje:
No comments:
Post a Comment